fredag 3. juni 2011

5/12

Stolt stolt stolt
Selv om dagen har vært en veldig stor utskeielse, og jeg har hatt vondt i hode, magen og vært trøtt er jeg stolt over at jeg kom meg ut enda en gang i dag! Det ble ikke noen joggetur akkurat, men en veldig lang gåtur, gikk en sløyfe over et helt boligfelt (åsen), det er ganske stort, og så gikk jeg en rundt på et nytt byggefelt de bygger på rett der jeg bor, bare for å se hvordan det så ut der. Ble en tur på godt over 1,5 time.
Hørte på musikk halve veien, men skrudde den av etterhvert slik at jeg bare kunne gå å tenke på hva jeg ville. Liker å la tankene fly når jeg er ute å går.. gjerne om hvor morsomt det noen ganger hadde vært å være en annen person, eller på hvordan jeg kunne hatt det hvis jeg var sammen med drømmegutten(som aldri kommer til å skje, siden han aldri ofrer meg en eneste tanke.. buhu på meg)...eller hva jeg skal kjøpe når jeg blir tynn(!!)

Nå og da kommer tanken inn på hvordan jeg virkelig kunne la det gå så langt at jeg til slutt veide 81,5kg, det høres kanskje ikke sånn sykt mye ut i forhold til hva andre veier, men med mine 168cm over bakken, var det en BMI på 28,8 overvekt. Jeg var bare 1,2 unna å ha fedme. Jeg vet at man ikke skal tenke så mye på BMI siden muskler ikke blir medregnet, men jeg har svært lite muskler å skryte av. Jeg sluttet å trene for ca ett år siden, da jeg fikk meg jobb, og etter det har vekta bare økt.I følge siste måling hadde jeg en BMI på 25,5. "normalvekt" er mellom 18,5 og 24,9 er ikke langt unna altså! målet mitt kan man si er en bmi på rundt 22, det setter meg ca midt på skalaen og syns det er en grei vekt, blir ca 63kg og det håper jeg at jeg skal klare.

Prøvde en kjole jeg ikke har brukt siden nyttårsaften, og det var en stor glede å merke at den satt betydelig mye løsere, og kanskje til og med en del finere, enn det den gjorde for et halvt år siden. Den lå veldig fint over magen og rompa, og jeg syntes selv jeg så veldig bra ut i den!
Kjøpte også en kjole for noen dager siden i str.40, har nesten vært oppi 44 i noen klesbutikker, skremmende. Den sitter ikke sånn kjempestramt, så om litt tror jeg den kanskje starter å bli litt stor, men da henger den kanskje enda litt finere enn det den gjør i dag. Jeg må se å få trent litt armer, for syns overarmene mine er litt i overkant store for at det er fint med singleter eller kjoler med bare armer. Får se om jeg får til noen armøvelser i løpe av neste uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar