lørdag 11. juni 2011

Eksamenslesning, kebab og helgemeny

Måtte bare ha et lite avbrekk fra oppgaveskrivingen i rettslære.. det starter å ta form nå, og jeg tror jeg har konklusjonen ferdig i hode, må bare få det ned på papir(i et word-doc) i en fornuftig og forståelig form.

Lagde kebab til middag i dag, og den gikk fort ned for å si det sånn... pleier aldri å spise mat så fort, men denne bare gaflet jeg i meg, hadde nesten ikke pause mellom hver bit, why?? har en liten teori om at jeg er litt redd for å bli mett og ikke få spise alt jeg vil, så jeg må få det i meg før kroppen sier stopp. Problemet med det er at nå roper og skriker den stopp, men jeg fortsetter bare.. er man allerede stapp mett, hvorfor ikke bare bli litt mer stapp mett? (tror ikke jeg kommer til å gå noe ned i vekt denne helgen altså)

Har lagd en liten helgemeny siden jeg er alene hjemme og bare skal lese og lese til eksamen.

Søndag:
Frokost: Rømmegrøt (har kjøpt rømme og har hatt lyst til å prøve dette veldig lenge)
Lunsj: Kyllingmix (firstprice greier)
Middag: Kyllingmix, egg og bacon (rømmegrøt hvis det er utrolig godt!)

Mandag:
Frokost: Egg og bacon
Lunsj: Kyllingmix
Middag: Rømmegrøt (ok, nå er jeg litt optimistisk for hvor godt det kommer til å være)

Som du ser har jeg veldig mye kyllingmix og egg og bacon (alt fra FP) Det er snakk om 1kg kyllingmix, 18 egg og 450g bacon! Hvis jeg får tid kommer jeg til å bake noen muffins også, skal prøve å bake dem grove, med salt i stede for sukrin.

I morgen har jeg også endelig planlagt å lage eggekrem, har alltid hatt lyst til det, og i morgen er dagen!
(mens jeg har skrevet dette innlegget, har jeg spist opp resten av kebabtalerknen min, og det var ganske mye igjen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar