torsdag 2. juni 2011

4/12

Var faktisk ute i litt over 1 time i dag da jeg jogga. Klarte ikke jogge hele veien for det var så mange oppoverbakker i starten, men det ble noen kilometer på beina. Jogga med ei venninne, og da ble det litt mye skravling også. Syns jeg starter å ligge bra an til å klare treningsmålet mitt nå, har planer om en treningstur på søndag, enten jogge eller styrke, får se hva det blir til. 

Den lille utskeielsen fra i dag tidlig har blitt til en kjempestor en! Har både spist maismuffins (hvetemel og mais!!) smågodt til den store gullmedalje, og is(ben&jerrys)!! Kjenner bivirkningene allerede. Har ikke sittet noe særlig på pc'n eller foran tv'n, men jeg har fortsatt veldig vondt i hode, noe jeg aldri har til vanlig. Jeg er trøtt, noe jeg heller aldri er kl.18. Og jeg er SULTEN... det er ikke lenge siden vi spiste, men jeg kjenner jeg har lyst på noe og at jeg er veldig fysen på godteri og karbomat. Kjenner jeg er skuffet over meg selv akkurat nå, har jo gjort det så bra den siste tiden. Men jeg skal ta det på strak arm og fortsette som planlagt! Skal heller ikke spise mer karbomat i dag, det må jo være grenser.
Nå skal jeg opp å drikke et stort glass pepsi max, og håpe at det stilner sulten noe. Jeg har lagt ut noe kokosbrød til middag, er ikke så glad i fisk, og det er fiskesuppe nå snart.. æsj.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar