søndag 12. juni 2011

Mat 11.06.2011

Frokost 09.15: 5 biter kyllingmix

Lunsj 13.45: en pakke salatkylling

Middag 18.30: en stor tallerken kebab!

Lagde også kjeks, de fins på fotballfrue.no (mat) de var som tidligere skrevet absolutt ikke gode, alt for søte og smørrete! Skal jeg lage sånt tror jeg at jeg velger egg som bindemiddel og ikke så mye smør!

I kebabtalerknen hadde jeg faktisk mais! En halv boks med hermetisk mais! Fæælt.. men jeg savnet å spise kebab med det, og det blir jo ikke helt det samme uten!

Så må jeg faktisk innrømme at jeg spiste 2 brødskiver i dag... en før og en etter lunsj. Det stod olivenbrød på spiserommet og jeg er veldig svak for olivenbrød, det er blandt topp 10-lista mi, rett under foccatia og nan, så da det var gratis, måtte jeg bare maule en liten bit og to.
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar