lørdag 4. juni 2011

Mat 04.06.2011

Frokost 09.15: ett egg, litt kjøttdeig med landlord tacokrydder

Lunsj 15.00: en stor boks makrell i tomat

Middag 20.00: Tacokjøttdeig, paprika, seterrømme, rødløk, agurk, ost og tacosaus. (ble en veldig stor porsjon)

"lørdagsgodt": Sjokocashew fra Sukkerfritt.

Vet jeg må få i meg mer fett, har et lite problem akkurat der. Får se hva jeg klarer å få i meg i morgen. Klarer ikke akkurat å spise en skje cocosa hver dag heller. Jeg skal få lagd røra til denne bounty sjokoladen. Gleder meg til å smake på den, og håper den er nesten like god som originalen! Jeg har selvsagt lært meg at på lavkarbo smaker ikke mat det samme, i hvert fall ikke godteri.  Skal prøve å få i meg litt mer fett! i morgen skal jeg til og med trene styrke sammen med ei venninne og moren hennes. Blir deilig å komme meg på et litt mer ordentlig treningssenter.. det er ikke akkurat et treningssenter, men det er et treningsrom på den største arbeidsplassen i byen, så regner med at det er en del apparater der.  Gleder meg faktisk til en treningsrunde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar