onsdag 8. juni 2011

70,4

Jeg klarte ikke å la være å gå på vekta i dag.. Jeg sto å så meg i speilet og var veldig fornøyd med det jeg så i forhold til hvordan jeg har sett ut før, så jeg måtte snike meg opp på den for å se hvordan vekta lå i dag!
70,4kg GØY GØY GØY, ikke lenge igjen til jeg når mitt andre delmål! Jeg tror jeg må fortsette med lave forventninger, for alle sier jo at de siste kiloene er de verste å miste.
Folk sier jo at man ikke skal gå på vekta hver dag heller, for da kan man bli veldig skuffet hvis man noen dager bare går opp i vekt og ikke ned. Nå skal jeg ikke veie meg før mandag, og da skal jeg måle meg også, har ikke gjort det på en god stund nå!

Må komme meg til byen snart å få kjøpt meg litt sommerklær, har jo egentlig ingen ting som passer meg og som er sommerlig, får se hvordan det går videre og jeg må kjøpe meg litt nytt før jeg drar til Italia om rundt 2 uker. Kanskje en ny bikini også? og noen lette sommerkjoler. Regner med at jeg sikkert kan få kjøpt noe i Italia og Krakow, men greit å ha med seg noe bort dit også, sånn at jeg er sikret litt klær. Har ikke så mye klær som passer så bra akkurat nå heller. Gleder meg til å kunne gå i butikken å kjøpe klær som passer bra i en fin størrelse.
Lagde en runde muffins i går også, hadde litt mindre blåbær i den, tror jeg skal fortsette med mer blåbær, for det var det jeg syns var best! Så nestegang jeg lager det blir det masse masse gode blåbær! Jeg tror jeg må spise litt mer fett til de gangene jeg spiser muffinsen, for jeg kjenner at jeg blir fort sulten igjen hvis jeg bare har spist muffins. Men satser på at det går over etter en times tid og litt mer vann.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar