lørdag 4. juni 2011

Hverdagstrim del 2

Da har jeg bestemt meg for at jeg skal bli flinkere med hverdagstrimmen min! Skrev et innlegg om det her, men jeg har ikke vært så veldig flink i russetiden og i tiden etterpå. Det er bare så utrolig lett å si "ja" når noen lurer på om du skal sitte på.. og etter at jeg fikk lappen har jeg mye heller lånt bilen enn å gå selv.
Men i det siste har jeg tatt beina mer fatt, siden jeg har vært mye hjemme alene og ikke hatt mulighet til å få kjørt selv eller sittet på med noen. Det siste jeg ville gjort er å betalte for å ta bussen, koster nesten 30kr for en busstur som går i en sånn omvei at jeg faktisk ville gått hjem fortere.
Har gått hjem fra jobben og skolen de siste dagene, og selv om det bare er oppoverbakker er det utrolig deilig å få bevegd seg litt! Det blir også litt seint noen ganger, men det overlever jeg jo. Så fra nå av skal jeg så langt det er praktisk og overkommelig mulig, GÅ dit jeg skal! Hvis det er helt umulig, eller jeg skal ha med meg masse bagasje/ting, får jeg nesten bare bli kjørt.

Det er forresten veldig rart å tenke på at det bare er fredag i dag, har skikkelig (og da mener jeg skikkelig) lørdagsfølelse akkurat nå. Men det er sikkert fordi vi har hatt så utrolig mye fri fra skolen! Har bare noen få dager igjen før sommerferien! Jeg telte på det her om dagen, 6 (SEKS) ordinære skoledager har jeg igjen! Det er bare 1 uke det.. De andre dagene går med til muntlig eksamen, helligdager og andre på tampen skoleaktiviteter. skal ha filmseminar på mandag med en norsk filmskaper, det gleder jeg meg veldig til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar