fredag 10. juni 2011

Tanker fra senga

Nå ble det veldig mange poster på en gang her, men følte for å ha alle i hver sin post når det er så utrolig enkelt som på mobilen!

Jeg har aldri vært direkte feit, men jeg har alltid hatt en del ekstra kg å bære på som jeg absolutt ikke har vært svært fornøyd med. De siste tre mnd har jeg som tidligere skrevet gått ned 11kg. Jeg håper i hvert fall det, håper det ikke er vekta som tuller, eller at jeg våkner opp en dag og alt bare har vært en lang veldig god drøm.
I det siste har jeg sett meg i speilet å følt meg feit, direkte feit! Jeg vet jo at jeg med fordel kan miste noen kg til uten at det gjør noe, og jeg vet at jeg ikke er spesielt feit lenger. Men jeg føler meg i hvert fall ganske stor og "pløsete" hvis vi skal bruke det ordet. Føler at magen henger, lårene disser og fettet på ryggen sitter på helt feil sted.
Jeg håper litt trening og godt kosthold skal kunne få en slutt på det og at jeg snart skal kunne føle meg "normal" eller gjerne perfekt :)
Published with Blogger-droid v1.7.1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar