lørdag 4. juni 2011

Mat 03.06.2011

Frokost/Lunsj, 12-13: 2 lavkarbobrødskiver med ost og skinke, og kryddersmøreost.

"Middag" 20.15: 1/2 pose sognemorr pølse med ekte majones(håper jeg i hvert fall, har faktisk aldri sjekke hvilken type majones vi har på jobbe, skal huske å gjøre det i morgen)

Drikke: noen glass med vann på jobben. 0,5l pepsi max ++, 0,5l Cola Zero

Ser at dette er jo veldig lite! Hvis jeg ikke går ned i vekt så skjønner jeg det veldig godt, jeg må jo gå på et så energiunderskudd at det er rart jeg orker å gå! Jeg er litt tom for forslag til hva jeg kan spise og sånt, og jeg har så liten lyst til å bruke penger på mat. Jeg har nemlig en avtale med meg selv om å ikke bruke unødvendig med penger, så så lenge mamma og pappa kjøper det jeg trenger, og det er mat i huset som jeg kan spise og ta med meg til lunsj, skal jeg ikke trenge å dra korte unødvendig. Etter at jeg starta på lavkarbo har jeg brukt så ufattelig mye penger, det har sikkert gått rundt 500kr i uka bare på mat! og etter at jeg fikk lappen har jeg lånt bilen for å kjøre på butikken for å handle mat! Det skal det være slutt på nå, og jeg har lagt kortet igjen hjemme. Har et kriselager på rundt 200kr i lommeboka, men det skal jeg bare bruke hvis det er virkelig krise, og jeg skal bare bruke akkurat nødvendig!

I det siste har Cola hatt en kampanje gående med smil i flaskekorken, og så sleip som jeg er står jeg på panterommet å tar ut de som ikke allerede er tatt ut, så i dag og i går fikk jeg sikkert rundt 50 smil til sammen, det er nesten 10 flasker med cola det! Dette betyr jo at så lenge jeg har med meg nok av smilene kan jeg gå innom Essoen ved siden av jobben å "kjøpe" meg en brus sånn at jeg slipper å kjøpe pepsi max!
Cola Zero er jo ikke den verste brusen man kan drikke, smaker helt OK, men jeg liker pepsi max best ;)

Skal prøve å spise litt bedre i morgen, får se hva jeg har liggende, men tror jeg må ta med kortet på jobben i morgen å kjøpe med mat til søndag! Kanskje det blir kebab på meg? det er jo faktisk utrooooooooolig godt, og sunt (med måte) når man går på lavkarbo.. Det var en av de beste nyhetene jeg fikk, da jeg fant ut at jeg kunne spise kebab, hvis jeg bare droppet brødet og maisen! Noen ganger tar jeg med mais bare for å få litt bedre smak, men det er svært sjeldent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar