søndag 12. juni 2011

En liten oppsummering

Jeg må nesten lage meg en liten oppsummering for hva jeg har lagd av mat i løpet av helgen, det har faktisk blitt endel!

Lørdag:
Kebab og alt for søte kjeks

Søndag:
- Rømmegrøt
- "Foccatia"
- Mandelmel (var tom pgr av kjeksene fra lørdag)
- Sitronsorbet
- Jordbæris
- Eggekrem (akkurat ferdig, gleder meg til å smake!!)
og snart skal jeg lage en runde til med kjeks! Denne gangen mindre sukrin, mer salt! (og ikke så mye smør, men litt egg som bindemiddel!)

Det er rart jeg i det hele tatt har hatt tid til å lese i dag. Jeg har at på til vasket opp en del også, har jo blitt veldig glad i å vaske for hånd, og når jeg trenger å bruke flere redskaper etter hverandre er det greit å være glad i det! Tror det blir en sen kveld i dag også! Skal se om jeg får lagd meg litt kaffe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar