fredag 10. juni 2011

Bestilt matboks

Kan nesten ikke tro det, i dag tidlig bestilte jeg en laptop lunchbox fra Godestunder, de hadde selvsagt bare den dyreste igjen, men det var en farge jeg likte og det fulgte med ispose!
Det er selvsagt alt for dyrt for en matboks, men jeg har ønsket meg den lenge og prøvd å få ta i den andre steder, men til slutt gav jeg helt opp å bestilte den fra nevnt nettsted. Gleder meg til den kommer og satser på en gang neste uke! Blir så gøy å kunne lage litt mer spennende lunsjer, har jo til nå hatt store problemer med lavkarbolunsj, har aldri blitt noe særlig av den, og jeg har endt opp gjerne uten lunsj. Men nå, NÅ skal det bli andre lavkarboboller! Har fått litt fra denne bloggen, hvor en med laptopmatboks legger inn forslag til lavkarbolunsjer og noen oppskrifter!
Gleder meg skikkelig for å si det sånn. I dag tenkte jeg også at jeg skulle prøve meg på tyrkisk yoghurt hvis jeg finner det på butikken med pappa.. han kommer sikkert til å bli irritert siden jeg ikke vet om jeg liker det osv, men virkelig, jeg har veldig lyst til å prøve det! Kjøpe med noen bær o.l

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar