mandag 13. juni 2011

Mat 12.06.2011

Jeg har egentlig ikke lyst til å skrive opp alt jeg spiste! Men skriver det opp, men uten "frokost, lunsj" osv.. bare hva jeg har spist

Rømmegrøt: Laget på 1 boks seterrømme, en stor klatt smør og litt JBK (tror det bare var det, husker ikke helt akkurat nå)
Kyllingmix
Jordbæris: Laget på fryste jordbær og fløte, ble veldig god faktisk, bare litt kalde jordbærbiter noen steder
Foccatia: prøvde å lage brød på slump av det jeg hadde, ble sånn bob-bob, kunne nok ha hatt i litt mer olivenolje. Tror ikke jeg skal lage den uten oppskrift en gang til!
Mandelkjeks: De ble mye mye mye bedre enn de jeg lagde på lørdag, disse var salte og litt seige i midten! Kjempegode med store flak av salt på toppen.
Eggekrem/vaniljekrem/saus: denne hadde jeg skikkelig store forventninger til, men ble litt skuffet. vet ikke hva jeg gjorde feil, men rar ble den i hvert fall. burde kanskje ha rørt ut maizenaen med noe i stede for å ha den rett i røra, for den ble litt tynn etter min smak og noen små klumper

Lagde også sitronsorbet, eller noe som skulle bli det, står fortsatt i fryseren for jeg glemte den helt bort, får gå ned å hente den å se hvordan den ser ut/smaker.

har i hvert fall fått i meg nok mat i går for å si det sånn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar