mandag 14. november 2011

14 - Irritert på meg selv!!

Jeg klarer ikke holde aktivitetsnivået oppe. I dag har jeg jogga den vanlige lange runden, men jeg kom meg jo ikke opp til jogging på morgenen i dag, eller, jeg kom meg opp, men hold på å besvime da jeg tok på meg sports-BH, så jeg la meg litt ned igjen og sov til kvart på 8.
og jeg våkna for rundt 1 time siden og fant ut at jeg hadde klart å sove i 2-3 timer, ikke en del av planen i hvert fall! Kjenner at jeg fortsatt er litt sliten og trøtt, men tipper det går over så fort jeg legger meg i senga og skal slå av lyset.

Har fått prøvd buksene jeg har. Og det er 4 stykker som sitter fint, og 2 som egentlig er alt for store. 2 av de som sitter fint, er ganske nye og lite brukt, så jeg må bli flinkere til å bruke dem nå som de passer, for det er så typisk meg å bare la de ligge til de er for store og ikke er noe fine lenger. Det eneste problemet med de to buksene er at de er høye i livet, så når jeg sitter får jeg en liten bilring rundt toppen, og det hater jeg virkelig over alt på jord!! det er den jeg håper bli bort før jul ved hjelp av trening og ingen utskeielser :) I hvert fall litt mer borte!

Men som sagt, ble bare 5-6km i dag.. viser seg at den løypa jeg pleier å løpe på kvelden bare er 2,ettellerannet.. så har ikke klart 6km enda :( trist men sant! men en halv mil har gått greit da!
I morgen blir det jogging og svømming!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar