lørdag 5. november 2011

Muffens fra hellvette

Skolen har bakt muffensen som står bakpå sukrin pakken til meg, de er absolutt ikke lavkarbo, alt for mye mel i dem! Men det er i hvert fall ikke sukker. Jeg har tvunget dem i meg denne uka og skal spise den siste som frokost i morgen siden det ikke ser ut som de har tatt opp noe nytt brød til meg. Jeg føler meg litt råtten når jeg spiser de muffensene men jeg får så syyykt dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør det, så det har jeg et stort dilemma. Men så lenge jeg er flink til å trene skal det ikke gå ut over planene mine. Skal til og med få veid meg på mandag og det gleder jeg meg utrolig til! Lenge siden sist, og håper på å se endringer nå som jeg har vært flink flink og atter kjempeflink denne uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar