mandag 14. november 2011

Uken som har gått

Treninga i uka som har gått har vært litt bob-bob
Jeg var nesten flinkere uka før. Men jeg har vært flink til å komme meg opp om morgenen og har hatt en aktivitet hver dag!
Jeg har også prøvd å være flink i matveien.
Hadde egentlig planer om å dra på fest i byen på lørdag, og da vet jeg at jeg hadde skeiet ut sånn sinnsykt! men så ble det så mye styr at vi ble på skolen i stede for. Lagde digg lavkarbomiddag på lørdag, kylling fylt med ost og pesto surra i bacon, digg digg digg!! Spiste brokkoli grateng ved siden av, noe som også er noe helt syykt digg!!

Jeg vet ikke hva jeg egentlig kan gjøre bedre til neste gang, ser jo på vekta at den har gått nedover, og det betyr vel at det hjelper å trene og at jeg egentlig trener nok :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar