onsdag 2. november 2011

Dag 2

I dag var jeg ikke så veldig motivert for jeg var sliten etter i går og det var dårlig vær, har snødd i hele dag.
Men noe trening fikk jeg da gjennomført

26 min på sykkel
styrke på mage og litt bryst - hun jeg trener med her er veldig flink til å finne mageøvelser som man kjenner veldig godt!

45min svømming. Endelig kom jeg meg i bassenget også, var veldig deilig, men også slitsomt! Fikk spurt om det var mulighet for morgensvømming 1-3 ganger i uka og hun som var vakt i dag skulle spørre en av lærerne, for hun var veldig med på det. Tror det kommer til å bli deilig å få trent tidlig på dagen og så være helt ferdig med det! eller ha tid til å trene andre ting på dagen, og bare bruke morgensvømminga som en oppvåkner!
Det var en periode hvor jeg trente veldig ofte morgensvømming, følte jeg fikk mye mer energi og overskudd til å følge med i timene, så det anbefaler jeg virkelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar