torsdag 24. november 2011

24 - snart stopp

Søndag kommer til å bli siste dag hvor jeg blogger (nesten) hver dag. Kommer til å blogge mer om spesielle ting jeg gjør, sånn som PF og sånne ting. eller hvis det er noe jeg trenger å lette fra hjertet. 

Trening kommer jeg til å fortsette med som bare det! både lavkarbo og trening står på programmet fremover. men kjenner jeg gleder meg til jul hvor jeg kan skeie ut, er litt skummelt for hvor mye jeg gleder meg, men det gjør jeg i hvert fall, så får se om jeg klarer å holde meg til de 2 dagene selv om jeg ikke tror det. kanskje jeg må ta en runde med meg selv å finne ut hvordan jeg skal gjøre det i løpet av ferien, kanskje litt mer karbo hver dag, men fortsatt 2-3 dager hvor jeg kan spise hva jeg vil. Har startet å få en ganske fin handleliste nå. 
Huff og huff, kommer til å legge på meg utrolige mengder, skal jo lage lavkarbogodteri også :S

Ble morgensvømming og noen intervaller i dag. tørr ikke gå ut for å jogge siden det er ufattelig glatt ute nå, sånn som skjer når det kommer masse snø, og så mildvær med frost om natta. 

I går ble det styrketrening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar