mandag 7. november 2011

Dag 7 - aktivitet på topp!

I dag har vært en utrolig aktiv dag, ikke rart jeg er totalt skutt nå kl.23.05!

Jeg starta dagen med 20 minutter jogging i den "faste" løypa. Det er ca 3km, jeg har en liten snarvei som gjør at jeg kutter rund 150m på slutten, men jeg sier fortsatt at det er 3km, er så lite å snakke om.
Ellers var det egentrening midt på dagen i dag, og da ble det intervaller, kommer til å fortsette med disse siden intervaller er smart. Hadde en helt rett strekning på ca 80meter som jeg løp 5x2 ganger. Altså 10 til sammen. Etter hvert skal jeg øke med 3x4, 3x5 osv. Det var skikkelig digg, og jeg håper det hjelper på kondisen og formen!
Klatra i dag også, det er ikke sånn veldig slitsomt egentlig, men kjenner det ganske godt i bein og armer etterpå.
Jeg og ei venninne dansa rundt på styrkerommet i rundt 20 minutter, og gud det ble slitsomt etter hvert. Jeg er elendig på dansegulvet, så jeg prøvde å lære meg noen "sexy" moves foran speilet. Vet ikke om det hjalp men gøy var det i hvert fall.

Jeg var veldig fornøyd med veiinga i dag, det kunne selvsagt vært bedre, men jeg tror jeg har fått litt muskler også, siden jeg har trent så mye. Skal jo bli flinkere med spisinga, sånn at jeg ikke spiser sånn alt for mye. Skal for eksempel droppe kveldsmaten, men heller bare drikke en del vann. For jeg er litt dårlig på å få i meg all væska jeg skal i løpet av en dag.

Langt innlegg og mange innlegg i det siste, men har 1 liten ting til!
Fikk lagd en ordentlig avkrysningsplan når det kommer til trening helt frem til uke.6 2012. Så nå er det bare å være flink og motivert til å fortsette!!
Jeg skal skrive en bokstav for hva jeg har trent de dagene jeg har trent, så dager jeg har trent Styrke og Jogga før frokost skriver jeg (ST) og (JF). Tror det kan være en grei ordning, for da ser jeg lett dager hvor jeg ikke får trent så mye som andre dager. Så nå er det bare å holde motivasjonen oppe. 14 uker med trening har jeg i hvert fall lagt opp til at jeg skal gjøre!

memo: må huske hviledager, har vært veeeldig dårlig til det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar