tirsdag 8. november 2011

8 - mindre enn planlagt

Ja, i dag ble det mindre aktivitet enn jeg hadde trodd, for jeg hadde planer om å svømme, men så ble svømmingen utsatt fra 20 til 21. Og det blir for sent siden jeg har tenkt til å komme meg opp 06.15 i morgen for å jogge før frokost. Vi har også fått gjennom at vi skal få ha svømming før skolen, så da kommer jeg til å måtte stå opp enda tidligere.. så jeg må bare bli flink til å legge meg tidligere og tidligere. For må jo ut å jogge før svømminga! Da får jeg inn 2 aktiviteter allerede før frokost!

Har funnet ut at jeg må få minimum 1 aktivitet om dagen. Det er ingen maksimum aktivitet, kan gjøre så mye jeg vil!

Skal også bli flinkere til å variere litt mer i løpet av dagen. Ikke ha både jogging på kvelden og intervalltrening. Burde også ha en langkjøring som er lenger enn 3km, ta en som er 6km kanskje.

Jeg tror det kan bli litt problematisk til helgen, siden det er frihelg og jeg tror jeg og ei venninne skal inn til byen hele helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar