tirsdag 1. november 2011

Første dagen i mitt nye og bedre liv - Dag 1

I dag var jeg på styrkerommet, det var egentlig ikke planen, men sånn ble det nå bare. Var ei som maste sånn om å få meg med, og til slutt fant jeg ut at det antageligvis var en god idé.

Oppvarming:
4 km på 22 min

Ellers var det styrke på mage og rygg. Tror det er det jeg kommer til å fokusere på siden hun jeg trener med har mange gode øvelser som man skal være to på.. Tipper jeg kommer til å kjenne det ganske godt i magen i morgen..

I går var jeg forresten å jogga med en kompis her oppe. Han har som mål å komme i like bra form som han var i da han var i militæret.
Vi gikk først 1,5km og så jogga den samme runden, altså 3km tilsammen, jeg klarte det på 22,4min. Jeg har aldri hatt en sånn løype hvor jeg har tatt tiden, men jeg var veldig fornøyd. For jeg har aldri klart 1,5km uten pause før! Vi skal ta den samme løypa i morgen, og da blir det spennende å se hvordan det går. Tviler på at det er så stor forandring, men litt hadde jo vært morsomt.

Alt i alt helt fornøyd med dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar