fredag 11. november 2011

6km

For en time siden kom jeg hjem fra en 6km lang joggetur. Det går nå overraskende bra å jogge så langt som jeg gjør nå.  Og det er KJEMPEGØY!! Føler jeg bare jogger og jogger og jogger uten noe problemer. Jeg har ikke helt tiden på hvor lang tid jeg bruker, skal gå tatt den når jeg får opp pulsklokka mi, forhåpentligvis tidlig i neste uke!



Cecilie på fristende lavkarbo har en stor giveaway på bloggen sin hvor man kan vinne masse bakeprodukter samt boka fristende lavkarbo, hennes nyutgitte kokebok med så utrolig mange flotte oppskrifter! Håper jeg har en sjans til å vinne, for jeg kunne virkelig trenge litt fristende lavkarbo her oppe, er ikke mye variasjon i kosten her, og litt småsnacks er det i hvert fall utrolig lite av! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar