onsdag 9. november 2011

9 - tatt igjen for i går

I dag ble det en ekstremt aktiv dag i forhold til i går! Jeg orker ikke skrive et veldig langt innlegg, men ramser opp med noen små notiser til de aktivitetene det er noe å skrive på.

- Jogging før frokost: rundt 3km, gikk overraskende bra, jogget så og si hele tiden, gikk bare i oppoverbakkene
- (klatring): sikra bare ei som skulle ta bilder i veggen, var ikke noe store greier. veldig lite trening i det egentlig.
- Jogging: Jogga til sammen 6 km, 3 av dem så og si helt sammenhengende! og det hadde jeg faktisk ikke trodd, så ble utrolig glad da jeg kom frem. Var en fantastisk følelse å bare fortsette og fortsette uten å stoppe noe særlig.
- Gått fort: Da jeg kom tilbake ville de andre gå en tur, og det ble 3km rask gange med litt skravling
- Svømming: Var egentlig ikke planlagt, for vi skal svømme i morgen, men da ble det noen tak i bassenget også, mest lek da, men man blir sliten av å svømme fra gutter som prøver å drukne deg!

Kjenner at jeg er sliten i dag, og i morgen skal jeg jogge og svømme før frokost, så det kan jo blir UTROLIG spennende å se hvordan det går! Tror jeg egentlig ikke kommer til å være i form til det, for skal på tur senere, og den varer i rundt 6 timer, så det kan også bli spennende å se hvilken form jeg er i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar