lørdag 19. november 2011

Kommer aldri til å få lagt meg

Jeg sitter her da, halv ett på natta.. jeg hater å sitte oppe så seint, for jeg hater å være trøtt dagen etterpå.
De siste dagene har jeg tenkt så utrolig mye på mat.. jeg har starta å planlegge hva jeg skal bake i jula, og hva jeg skal spise osv.. Har starta med en fin liten liste.
Det er så utrolig mye jeg har lyst til å lage nå når jeg først har sjansen. Her på skolen har jeg liksom aldri mulighet til å lage noe som helst, siden jeg ikke har penger til det, eller noe spesielt med tid. Så jeg gleder meg til å komme hjem for å fråtse i gode oppskrifter, deilig lavkarbomat osv!

Har tenkt til å lage diverse godteri og kanskje noen kaker. Jeg skal jo prøve å holde meg lavkarbo hele jula (utenom 3 dager) og da trenger jeg litt godsaker til alle dagene jeg skal være på besøk og i juleselskap.

leser jo også om periodisk faste, så her kan jeg bli sittende lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar