søndag 6. november 2011

Planen neste uke

Nå ble det mye blogging på kort tid gitt, men tenkte jeg bare skulle blogge om planene mine for neste uke, når det gjelder trening og kosthold

Trening:
Fortsette sånn jeg har gjort denne uka, trene litt hver dag, variere mellom styrke og kondisjon, skal bli litt flinkere til intervalltrening.
Skal også prøve å komme meg opp tidlig og jogge 3km før frokost.
Håper at det starter med morgensvømming også, for da blir det svømming etter jogginga.

Mat:
Jeg må bli flinkere til å spise litt mindre, for jeg er aldri sulten til alle måltidene. Så planen fremover er 1 brødskive til frokost, 1 til lunsj og 1 porsjon til middag. Til kvelds pleier jeg uansett aldri å være sulten, så det pleier ikke å være noe problem. Håper de baker nye knekkebrød, for de er så utrooolig gode!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar