tirsdag 22. november 2011

22 - tungt å stå opp

Det var skikkelig tungt å stå opp i dag, eller selve det å stå opp gikk greit, men å komme seg ut å jogge frista veldig veldig lite. Var ikke så kaldt, men følte meg så utrolig slapp. Kom meg ut til slutt, men endte med å jogge en utrolig kort løype.
Svømte før frokost også, det gikk faktisk litt bedre, svømte ganske mange lengder.

Etter frokost var det i bassenget igjen, hvor jeg skulle øve på eskimorulle, har fått skikkelig med blåmerker både på innsiden av begge knærne og på den ene hofta!

Min tredje gang i bassenget var etter kveldsmaten (som jeg ikke spiste), da var det livredningskurs. Var ikke så mye trening i vannet, men hjerte/lunge kompresjon var ganske slitsomt for hele kroppen, kjente det spesielt i lårene, de fikk kjørt seg noe helt syykt.

Så 3 runder i bassenget ser jeg ikke på som så veldig ille. Sliten ble jeg i hvert fall alle gangene.

I dag var også andre dagen med PF, var fælt å stå opp for å jogge, kjente jeg var litt småkvalm og slapp, men det tror jeg har like mye med søvnmangel å gjøre som det har med matinntaket, for jeg prøver å være flink til å spise større måltider nå som jeg bare spiser 3 i løpet av 7-8 timer.
Får se hvordan det bli i morgen, og så får jeg se om jeg skal revurdere planen, og heller bare fortsette sånn jeg gjorde det før. virka jo som det funka bra det også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar