mandag 21. november 2011

Treningsplan for uka

drev å skrev dette på "21" innlegget mitt, men fant ut at jeg like greit kunne ha det på et eget innlegg.
Kommer antageligvis til å poste det på Treningssiden også.


Har egentlig tenkt meg ut en "plan" jeg har lyst til å klare å gjennomføre fremover, som gjør at jeg får inn styrke, langkjøring, intervaller og svømming i løpet av uka. Det er noe ala dette:

Mandag:
- Jogge ca 20-30 min før frokost
- Langkjøring 60 min
- Styrke - hele kroppen ca 60 min
Tirsdag:
- Intervaller 4x4 før frokost
- Morgensvømming før frokost 30-40 min
Onsdag:
- Jogge ca 20-30 min før frokost
- Langkjøring 60 min
- Styrke - hele kroppen ca 60 min
Torsdag:
- Intervaller 4x4 før frokost
- Morgensvømming før frokost 30-40 min
Fredag:
- Jogge ca 20-30 min før frokost
- Langkjøring 60 min
- Styrke - hele kroppen
Lørdag:
- Div (evt fridag)
Søndag:
- Div her også
- Helst 90 min langkjøring

Jeg ser at det er litt ensidig trening, og at jeg kanskje burde ha litt mer på tirsdag og torsdag, siden jeg ikke har noe på kvelden, bare 2 ting før frokost, jeg får se hvordan det blir i morgen siden jeg først må få testa ut dette programmet før jeg legger til noe mer. Tipper egentlig at jeg ikke kommer til å klare det og ender opp med å ta flere ting bort siden det sikkert blir for mye. Satser på å få gjennomført hele programmet denne uken. Har jo hatt en knallstart på mandagsøkta i hvert fall, fortsetter med intervaller og morgensvømming i morgen, så får jeg se hva jeg gjør tirsdag og torsdag etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar