tirsdag 1. november 2011

Greeeit, litt endring i planene

Jaah, det er første dagen av min "nye og bedre" hverdag, og jeg vil allerede endre på noen småting.
Det blir nok ikke Jillian Michaels treningsprogrammet, men styrke 2-3 ganger i uka med noen av de andre elevene. Svømming er det litt opp og ned med, men jeg tror jeg skal prøve å svømme så ofte det er åpent, som jeg tror er rundt 1-3 ganger i uka, spørs hvem som har vakt og hvem som har mulighet til å være badevakt.

Men jeg håper på noe sånn som
Mandag: Jogge
Tirsdag: Styrke
Onsdag: Jogge
Torsdag: Styrke
Fredag: Jogge
Lørdag: Basseng
Søndag: "slappe av" Tur

Blir forhåpentligvis basseng litt oftere og det blir antageligvis endringer i planen etter hvert.
Hovedfokuset kommet til å være; Tren variert og vær i aktivitet hver dag!!

Har blitt noen timer foran skjermen de siste ukene, og det må det bli en liten slutt på tror jeg, ellers kommer jeg bare til å ese ut, selv om jeg er flink til å trene. Men uansett hvordan det kommer til å gå, skal jeg prøve å føre en ok treningsdagbok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar