mandag 21. november 2011

66,6kg

Nedgang denne uka også!
Var ikke mye, 300g men det er noe, og litt er bedre enn ingenting! Jeg vil si meg fornøyd med denne nedgangen. i hvert fall med tanke på hvor lite aktiv jeg egentlig har vært den foregående uka. burde fått inn mer styrke, og jeg har faktisk hatt 2-3 fridager, noe som absolutt ikke var en del av planen. Men det kommer det mer av i neste innlegg, rakk ikke skrive oppsummering i går :(

Nå har jeg forresten gått ned 14,9kg, så neste uke forventer jeg faktisk å ha nådd mitt neste delmål!
Når det gjaldt hvor mye jeg skulle gå ned i vekt var det jo først 10kg og så 5kg til før jul/nyttår, og det er jeg altså bare 100g igjen til å nå! Men mitt mål angående vekt er fortsatt å veie 63kg, går jeg lavere blir jeg jo ikke lei meg akkurat, men jeg vil ikke forvente så mye mer nedgang når jeg treffer på det tallet.

Jeg er så glaaad :D Er så utrolig morsomt å se en nedgang hver gang man går på vekta! Håper bare vekta hjemme og her viser ca det samme, sånn at jeg ikke blir skikkelig skuffet når jeg kommer hjem og veka viser mye mer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar