torsdag 17. november 2011

17 - første fridag

Dette ble første "ordentlige" fridagen min siden jeg startet, så første fridag på en og en halv uke. Er ikke så ille det, og det er jo selvfølgelig ikke alle dagene som har vært like aktive.

Det startet først med at jeg ikke kom meg ut i dag morges, jeg sov og lå rett og slett alt for godt! Så i morgen er det bare å bite tenna samme, for i morgen MÅ jeg ut, har jo skulka unna morgentreningen 2 ganger denne uka, og det er jo egentlig ikke lov. Ser at forrige uke ikke gikk sånn dødsbra med tanke på å komme seg ut på joggetur!

Holdt på å skeie ut i dag også, lå en åpen smash-pose på stuebordet og jeg var nedi den, men kom på at det ikke er verdt det, og at for den lille sjokoladebiten (som faktisk smaker som en liten bit av himmelen) ikke er verdt det. Jeg kan heller spise meg god og kvalm en gang i jula, og så angre skikkelig etterpå! Eller nei, jeg kommer ikke til å angre, det skal jo være lov å kose seg en gang innimellom. Jeg lurer på hvordan vekta vil se ut på mandag siden jeg ikke har vært så flink til å trene, tipper den ikke har gått særlig nedover.. liker å tro det i hvert fall, for da blir jeg ikke for skuffa når den har stått stille eller jeg bare har gått ned noen få hundre gram.
Uansett er den største "skrekken" at jeg skal komme til å ha gått masse opp i vekt!

Men jeg tror ikke det, har ikke spist noe jeg ikke skal spise, bortsett fra i går, da spiste jeg en sukkerfri sjokolade, og drakk pepsi max.... men det er greit, hadde vært ute hele dagen. verre er det med all den safta jeg har drukket i det siste, eller i dag da.. og jeg tok 2 biter med pære og 1 med eple.. men det var maks 10g av hvert slag, så er jo egentlig ikke noe å snakke om.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar