mandag 14. november 2011

Uke 46 -->

Vi er jo allerede inne i uke 46, men siden jeg ikke rakk å blogge om det i går må jeg gjøre det nå mens jeg har litt tid i dag (mandag).

Som jeg skrev i forrige innlegg, så vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre for å gjøre noe bedre denne uka. Jeg tror jeg bare skal fortsette sånn jeg har gjort det, jogge på morgenen, svømme 2 ganger i uka (++) ha noen styrkeøkter, jogge to-tre ganger på kvelden, og ha noen intervalløkter.
Jeg kan jo prøve å tenke litt på hva jeg burde trene når, slik at jeg får litt restitusjon mellom øktene, i hvert fall de lange løpeøktene, intervalløktene og styrkeøktene.

På tirsdag og torsdag er det svømming før frokost, så da skal jeg både jogge og svømme før frokost, det kan bli spennende å se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar