søndag 6. november 2011

Dag 6 - "fridag"

I dag skulle jo være min såkalte aktive fridag. Altså ingen tung trening, bare en litt rask gåtur osv.
Men dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Ble en liten styrkeøkt på mage, rygg og armer. Ble også 1,5km med jogging og gåing. 

Har også "tvunget" i meg den siste muffensen. De var så utrolig store, så er jo nesten kvalm når jeg er ferdig med å spise dem. Er faktisk glad for at jeg er ferdig med den nå, for tror ikke det er så bra for kroppen og forbrenninga. For de har jo ikke akkurat vært så veldig lavkarbo. 

Sitter forresten med en bukse i str. S/M nå, kjempemorsomt! den passet veldig bra, selvsagt litt trang helt øverst, for den har veldig høyt liv. Så tror ikke jeg skal bruke den med genser/topp under som man liksom skal gjøre.. må vente til jeg får mer magemuskler og mindre magefett! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar