mandag 21. november 2011

21 - bedre enn på lenge

Jeg orker ikke oppdatere de dagene jeg ikke har skrevet noe på, for de har det antageligvis ikke skjedd noe spesielt spennende på, ikke på treningsfronten  i hvert fall.

I dag ble det jogging før frokost, jogging i egentreninga og styrke før kveldsmat. 3 Fine økter der altså!

Jogginga før frokost kunne jeg nok vært litt hardere på, men jeg tok det rolig siden jeg jogga på et helt nytt sted, brukte litt tid på å se meg rundt osv. Kommer til å jogge der mer, det virka også som et fint sted for intervalltrening. Der jeg pleier å løpe intervaller har det snødd litt mye igjen, så jeg trenger en vei som blir brukt mye og som bli måka.

Da jeg jogga i egentreninga jogga jeg den vanlige lange runden, jeg jogga bare et stykke lenger. Jogga helt til jeg kom til en tursti jeg liksom skal jogge når det ikke er for mye snø, eller når det ikke lenger er fare for å gå gjennom og rett i myra. Var ordentlig stolt av meg selv siden jeg klarte å jogge så langt, og det var masse oppoverbakker også. Måtte dessverre ta noen raske gåøkter hjemover igjen da, klarte ikke jogge hele veien.

Styrkeøkta var også bra, har ikke fått noen ordentlig rutine på den, men jeg kom meg gjennom alle eller i hvert fall de fleste muskelgruppene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar