onsdag 16. november 2011

16

I dag var første dagen hvor jeg jogget helt alene, og det var veldig mørkt ute. Eller det er litt mørkere enn når det er skumring, så jeg har den tendensen med å se litt syner nå og da. Så det ble 1 raske runde på 1,5km i løypa før jeg tok 4 raske intervaller. Tror jeg kunne klart flere, og satser på å bare løpe intervaller i morgen når jeg skal ut, for det er utrolig digg det også, svir skikkelig godt i beina

Ellers har jeg gått veldig mye i dag, gikk byen rundt i 2 timer, så jeg tar det med som trening jeg :)

Ellers poster jeg dette så tidlig som dette siden jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å få mer trening. Da selvfølgelig hvis vi ikke kan regne rydding av rom og sammensetning av ikea bokser som trening! Har endelig fått litt system i skapet mitt og i treningstøyet, det blir spennende å se om det holder seg så bra da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar