mandag 14. november 2011

Alle buksene mine er for store!!!

Eller, de er ikke det da, vet jeg har 2 bukser som jeg nesten ikke bruker som egentlig sitter perfekt!!
Men uansett, de buksene jeg bruker mest starter å bli skikkelig slaskete og posete over alt. Spesielt under rompa og ved knærne. Ordentlig irriterende er det! For noen av disse buksene liker jeg jo kjempegodt!!
Skal ha en ordentlig sjekk på det etterpå tror jeg, finne ut hvilken bukser jeg kan bruke og hvilken jeg absolutt må ha belte i for å kunne bruke, vet det i hvert fall er 2-4 bukser jeg må ha belte i!

Det jeg har lagt merke til den siste tiden er at jeg kan "ta" rundt fettet mitt, eller jeg kan holde rundt det, rundt hud og fett, før kunne jeg ikke det siden jeg var mye mer kompakt før, håper treninga gjør at jeg vil redusere litt på det og stramme opp mer og at det ikke kommer til å henge noe! Da er det snakk om å henge over buksekanten også, eller bule veldig rundt bh-stroppene.

Noe annet jeg la merke til i dag var at jeg har fått mye mindre underhudsfett på hendene og føttene. Når jeg strammer hendene i en "klo" stikker det faktisk opp bein eller sener eller hva det nå enn er, og de syns sånn passe godt. Jeg har aldri hat så mye sånt før, så det syns jeg er morsomt. har også fått det ei venninne kalte "snusehull" eller noe, altså fordypninger mellom to bein på tommelen. Man ser det hvis man trekker tommelen bakover.
Det er noen småting til jeg har lagt ekstra merke til i det siste, men dette er det mest "markante".

Kjenner jeg er lei av magefettet og håper at noe mer av det forsvinner før jula kommer snikende på. For i løpet av jula har jeg planlagt 3 utskeielsesdager, og da er det snakk om skikkelig utskeielse, ikke bare litt godteri her og der, men noen skikkelige rassiaer, hvor jeg mildt sagt kommer til å ødelegge hele forbrenninga for resten av Jula. Men det er jo bare hvis jeg klarer å holde meg i aktivitet og ikke skeie ut før juleferien!
Gleder meg allerede, og har starta å skrive opp hva jeg har tenkt til å spise allerede, sånn at jeg har en plan. Håper denne planen vil gjøre slik at jeg ikke glemmer noe jeg har hatt lyst til å spise lenge! For det meste er det jo godteri jeg vil spise, men noe mat er det også, sånn som loff og ordentlig brød med sjokade osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar