søndag 27. november 2011

Siste dagen nå.


I dag ble det litt jogging, litt styrke og litt svømming. En god miks av alt. Hadde lyst på en "slappe av" søndag, men var for rastløs til å sitte inne hele dagen.

Så treningen ble sånn:
1 time jogging, jogger skikkelig sakte, så det var ca 7km. måtte gå noen minutter også siden kroppen min ble helt "nei, dette gidder jeg ikke akkurat nå". Møtte også noen venninner som skulle samme vei, så det ble noen minutter gåing da også.
30 minutter styrke:
- 3x10 push-ups (på knær, er litt pingel i armene enda)
- 3x10 sånn side greier som Yngvar gjør på puls, der man vrir hele overkroppen med strake armer og vekter, brukte vel ca 2,5kg
- 2x10 mark løft, 25-30kg, er ikke sikker på hvor mye stanga veier. Må også lære meg teknikken ordentlig på denne, ellers blir det gøy for ryggen
- 3x10 dips
- 1x10 rygghev fra benk
- 3x10 Crunches
45 minutter svømming, jobber med å bli flinkere i crawl, så ble mye teknikk på armer og bein i dag. Har litt problemer med å få armene og bena til å samarbeide. Ellers ble det vanlig bryst så fort som mulig de siste 15 minuttene etter teknikk.

Er fornøyd med treningsmengden og fikk tatt igjen litt fra daffedagen i går, hvor jeg ikke gjorde noe som helst.
Kommer ikke til å trene noe neste uke, siden jeg skal på tur til Finland og Russland, og har ikke lyst til å bruke den korte tiden jeg har der til å trene (dumt men sant, skal bare være der noen få dager og har tett program hele tiden) .


Ellers har jeg vært fornøyd med treninga denne uka. Skal starte med ukentlig oppdatering, har jo arket mitt som jeg skriver ned hva jeg gjør hver dag, så jeg kommer sikkert ikke til å glemme det med en gang.. kanskje  akkurat hva jeg gjorde på styrke, men ellers tror jeg at jeg skal huske det meste ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar