tirsdag 15. november 2011

15 - Grei aktiv

I dag ble det både jogging og svømming før frokost, og så en fin liten styrkeøkt på kvelden.
Joggeturen gikk sånn passe, klarte å jogge lenger enn jeg har gjort i den løypa før, men det kunne selvfølgelig være bedre. Svømminga gikk også bra, det var ganske mange der, så var trangt. Krysser fingrene for at det kommer til å avta etter noen ganger, folk må jo bli lei av å svømme om morgenen.

Styrkeøkta kunne nok vært hakket tyngre, men det ble armer, mage, bryst og rygg. Jeg tar ikke så mye på beina siden jeg jogger så mye som jeg gjør.

Har verdt greit flink med maten, har spist en lavkarbobrødskive eller knekkebrød til hvert måltid, godt fylt med smør og pålegg. Jeg får egg på morgenen, så det blir som regel egg og salami til frokost, og det går helt fint, for da er jeg god og mett lenge, og kan spise en litt mindre lunsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar